≡ Menu

[GAMBAR] Rumah Selebriti-Selebriti Untuk Tahun 2011




Perghh ..memang gila mewah bila tengok rumah-rumah selebriti inggeris ni …besar kot ..rasanya presiden pun tak sekaya diorang ni ..Tapikan, logik jugak bila kita tengok kemewahan diorang ni.. Kesemua apa yang mereka dapat ni adalah hasil daripada penjualan album ataupun lakonan mereka. Sekali dapat bukan ribu-ribu ringgi der ..Juta-juta ringgit kot ..dan mana laa tak kaya mereka ni kan? Apa-apapun jom kita usha-usha sikit rumah mereka ni. :slow:

rumah_selebriti (7)

Munk: Maaf, gambar agak menjolok biji mata skit :nose_bleed:

rumah_selebriti (8)

rumah_selebriti (9)

rumah_selebriti (6)

rumah_selebriti (5)

rumah_selebriti (2)

rumah_selebriti (3)

rumah_selebriti (1)

rumah_selebriti (29)

rumah_selebriti (31)

rumah_selebriti (30)

rumah_selebriti (32)

rumah_selebriti (35)

rumah_selebriti (34)

rumah_selebriti (33)

rumah_selebriti (36)

rumah_selebriti (40)

rumah_selebriti (37)

rumah_selebriti (39)

rumah_selebriti (39)

rumah_selebriti (38)

rumah_selebriti (41)

rumah_selebriti (28)

rumah_selebriti (27)

rumah_selebriti (25)

rumah_selebriti (26)

rumah_selebriti (24)

rumah_selebriti (21)

rumah_selebriti (22)

rumah_selebriti (23)

rumah_selebriti (20)

rumah_selebriti (19)

rumah_selebriti (17)

rumah_selebriti (15)

rumah_selebriti (16)

rumah_selebriti (18)

rumah_selebriti (14)

rumah_selebriti (13)

rumah_selebriti (12)

rumah_selebriti (11)

rumah_selebriti (10)

rumah_selebriti (4)

……………..

………………..

Munk: Anda tengok rumah orang kaya muda nih ..Relax2 jer, takde pun besar mana~

[FAKTA] Kesederhanaan Bos Facebook

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment