≡ Menu

[GAMBAR] Fesyen Terkini Remaja Jepun

Tidak tahulah mereka ini semua nak jadi apa, barangkali nak gantikan Alien kot.. Muka dah elok-elok.. dah hensem-hensem pun masih lagi nak renovate.. Dah tu kalau jadi semakin hensem, takpe laa juga..Ini rupa dah macam dah takda rupa orang dah.. berbonggol-bonggol dah muka.

fesyen_alien (6)

Lagi gambar

fesyen_alien (4)

fesyen_alien (3)

fesyen_alien (9)

fesyen_alien (5)

fesyen_alien (13)

fesyen_alien (2)

fesyen_alien (1)

fesyen_alien (10)

fesyen_alien (11)

fesyen_alien (12)

Dah rupa macam orang kena Tumor dah ~

Fesyen atau gaya yang membinasakan badan ini digelar sebagai Bizarre (Kalau tak silap lah) .. Ia semakin mendapat sambutan dikalangan para remja jepun (yang terdiri dari kutu-kutu rayau dan kaki lepak).

Kredit: Bizzare Mag

KakiHeboh.com: Aku rasa ..emak & bapak diorang pun tak boleh nak cam diorang ni lagi da~

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment