≡ Menu

[GAMBAR] Seni Sabun Yang Unik

Sabun adalah campuran pencuci yang digunakan bagi kegunaan peribadi atau sedikit cucian. Ia biasanya dijual sebagai bentuk ketulan, dipanggil buku. Di negara maju, pencuci sintetik telah menggantikan sabun bagi dobi.

lux-beauty-soap

Semua orang menggunakan sabun ketika mandi… tak payah tipu la kalau tak guna sabun. Kebiasaanya sabun yang kita tengok bentuk macam buku dan petak-petak lebih kurang la begitu. Tapi macam mana pula jika bentuk sabun berbeza daripada yang biasa kita tengok??

Pada entri sebelum ini kami ada mempaparkan orang yang ketagih sabun: [SEMASA] Remaja Ketagih Makan Sabun dan sekarang jom tengok bentuk-bentuk sabun atau seni mengukir sabun yang unik ini pulak~

Jom Lihat

image021

image020

image019

image018

image017

image015

Teruskan… lagi gambar bentuk sabun yang menarik …..

 

image013
Dah macam kek lapis… hehe

 

image008
Macam hadiah pun ada juga..

 

image005
Pistol ke sabun ni??

image003

dah macam tetikus… hehehe

image002
kuih lapis bintang??

image001
Lemon?? hehhe

image022 cara-cara memotong sabun hahaha

 

image023 ada strawberi lagi hehehe

 

KakiHeboh.Com: Amacam nak pakai sabun ke nak makan sabun?? hahaha baik buat perhiasan kan… hehhe

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment