≡ Menu

[GAMBAR] Style Rambot Yang Agak Pecah Perut




Anda pernah tak terfikir hendak meggayakan rambut macam nih??Kami pun tidak tahulah kenapa dengan mereka ni ..tapi mungkin bagi mereka nampak lebih macho dan bergaya kalau sikat dengan gaya macam tuh.. Tapi mereka sendiri tak memikirnya  apa pandangan orang lain pula kan?hehe..

KakiHeboh.com: Perasan tak..kebanyakan yang sikat macam nih, semuanya yang jenis kepala takda rambot ..hehe ..

sikat_rambut (11)

Lagi Gambar

sikat_rambut (1)

 

sikat_rambut (2)

 

sikat_rambut (3)

 

sikat_rambut (4)

 

sikat_rambut (5)

 

sikat_rambut (6)

 

sikat_rambut (7)

 

sikat_rambut (8)

 

sikat_rambut (9)

 

sikat_rambut (10)

 

sikat_rambut (16)

 

sikat_rambut (12)

sikat_rambut (13)

 

sikat_rambut (15)

 

sikat_rambut (17)

 

 

………………………….

Agak-agaknya ..mamat ni lah kot  yang sikat mereka semua nih…

Tu yang lain semacam jer style rambut tuh…

…………………………..

…………………………….

…………………………………

 

sikat_rambut (18)

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment